środa, 14 stycznia 2015

Grupa 2: Życie studenckie w perspektywie autoetnograficznej

4 grudnia 2014 - Powtórzenie (paradygmat rozumiejący, wybrane jakościowe metody i techniki badawcze); autoetnografia na tle innych metod badawczych


Zadania:
Tydzień 1
Załóż blog lub stronę internetową. Przyjmując perspektywę autoetnograficzną, zamieść tam wpisy stanowiące odpowiedź na następujące pytania/zagadnienia:
  1. Wymień i krótko opisz trzy typowe dla ciebie gesty.
  2. Z jakiego powodu ostatnio płakałeś/aś?
  3. Jakiego rodzaju duchową aktywność codziennie podejmujesz?
  4. Jaką książkę (pomijając lektury zadane na zajęcia) ostatnio przeczytałeś/aś?
  5. W jakiego rodzaju działaniach jesteś najbardziej kreatywny/a?
  6. W jaki sposób zwykle ozdabiasz swoje ciało?
Możesz wykorzystać materiały ikonograficzne, takie jak zdjęcia czy rysunki, a także ważne dla Ciebie teksty kultury (cytat, wiersz, utwór muzyczny i in.).

Tydzień 2
Na swoim blogu/stronie zamieść swobodną narrację autobiograficzną (może być ona podzielona na części). Wykorzystaj fotografie i inne materiały ilustracyjne uzupełniające Twoją narrację.

Tydzień 3
Przez siedem dni prowadź regularnie dziennik opisujący Twoje życie jako studenta/studentki. Oprócz własnych doświadczeń, spróbuj uchwycić także cechy środowiska studenckiego z perspektywy obserwatora uczestniczącego. Możesz wykorzystać także dokumentację fotograficzną lub filmową.

15 stycznia 2015 - Analiza zebranego materiału autoetnograficznego

Blogi:
http://to-byl-sen.blogspot.com/
http://mieeszankastudencka.blogspot.com/
http://taktoja.blogujacy.pl/
http://mirabelka91.blog.pl
http://kamilos-mufc.blog.pl
https://socjoszpieg.wordpress.com/
http://janiebieskooka.blog.pl
http://timon91.blog.pl
http://dryadess.blogspot.com


Blogi zgłoszone po terminie:
http://irena19200.bloa.pl/
http://readme.bloa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.